Dashboard | +Follow
Holidayyy ツ
Sunday, May 27, 2012 • 3:23 PM • 0 comments


Inspiring Quotes, Inspiration Quotes, Inspiring Sayings

Hola :) Lame tak update blog. Dah macam rase kekok dah. Haishhh! Saya bersimpati terhadap blog yang berhabuk ini. Hahaha. Rindu blog. Saya terpaksa abaikan awak demi peperiksaan. Ceewahhh! Tipu lah kau, Syazana. 



Okay, seminggu periksa woo. Tapi, cuti 2minggu. Amatlah bagus kalau macam ni. Periksa dulu, baru cuti. Kalau cuti dulu, alamaknya tak membaca lah kita kan. Dan, cuti kita jugak tidak seronok. Kan? Setuju angkat tangan. Lalalala. 

Homework? Laaa, belambak oiii. Yang tertangguh pun ade. Hadododoi! Sabar jelah. And, I must finish all the homeworks before Thursday. Yeahh! Saya sangat suka buat kerja sekolah.*tangan ke bahu mata ke atas* Hahaha.

I miss my friends. I miss them so much. Alahai, nanti mesti sorang-sorang berubah kan. Ngeh3. Mase cuti ni, saya makan coklat je. Coklat ni dah diibaratkan macam menu utama. Hayoyoyo! Jangan kawan tegur pape sudah pasal aku. Ngeri.

Nanti kan, bibik saya dah nak balik. Hari Jumaat ni. Nanti, semua kena buat sendiri. Sedih plus letih lah nanti. Kejar adik sane sini. Oh nooooooo! I can't believe that I must do by myself. Be patience , Syazana. This is yout test from Allah. Okay-okay. Stop about this. Next topic pleaseee!

Inspiring Quotes, Inspiration Quotes, Inspiring Sayings
Okay. PMR dah nak dekat. We are so afraid about this. But, we must accept the challenges and we must try the best. Ohmyyy! Berdebar wehh. I will do the best for my parents. Hurmmm!
 
Okaylah. Thats all from me. Nanti saya update lagi. Kbye.

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google