Dashboard | +Follow
They will kill me X_X
Thursday, January 26, 2012 • 11:10 PM • 0 comments




Awak,awak. Kesian kat awak tadi opp. Takpe. Cikgu salah faham je tuh. Sabar ea. Smile :D
Muke debor. Hahaha! Kelakar bak arh. Ramai orang kate muke awak macam Randy Pangalila. Huhu. Tahniah-tahniah kerana dapat gelaran tu. Hee^^

Tadi, ade kesalahfahaman antara Dady aka Nurul dengan Mami aka Mahirah. Mr Bean nak lambai kat Mahirah tapi terlepas kat dady sebab Mahirah laju ngat. Dady pulak duduk belakang Mahirah. Huuuu. Tertimbul lah perasaan Cemburu. Takpe-takpe. Cemburu tandanya sayang


Huaaaaa! They will kill me. Who? Yeahh. They are exam, night class and bla bla bla.\BI terabor/ Awakkk, tadi dengan kelmarin kite ade seminar. Al-maklum lah, calon PMR. Susah lalu arh. Seminar macam kat tepi pantai woo. Hoho. Hebat. Sedap dah situ. Nasib tak terlena.

Awak,awak. Hari Ahad, Isnin, Selasa, Rabu and Khamis, kite ade TOV. Argh-,- Masuk semua tajuk. Ea? Hehe! Dop tahu- dop tahu. Ye arh tu kowt. TOV kan. Mr and Mrs PPD, please lah. Buat yang senang-senang jelah soalan tu. Please lah. Neh?

Awak, awak. Saya dengki orang buat nota ringkas. Huaaaa! Nak buat tapi tak pandai. Sedih :'( Tolong ajar saya. Please!!!!! Saya nak belajar jugak. Okay?

Awak, awak. Tadi kite belajar tentang nafas nak bace al-Quran. Ustaz kate kalau tak cukup nafas potong-potong lah ayat tu. Kalau teruskan dengan nafas yang tak cukup tak betul. Pastu, ingat nafas panjang? Kite paling kat Mahirah and terus cakap, "Greyson, nafas dia panjang. Pandai buat nafas panjang and ade nafas panjang. Woahhhh" Haha! Tersentap kawan I. Huhu. Greyson, tolong ajar kite cara-cara nak dapat nafas panjang boleh? Hehehe!

Awak, awak. Minggu depan kite tak online kowt. Ade kowt tu. On9 maksud saya ialah online blog. Fb still kowt. Tapi, kadang-kadang. Nak update pasal Greyson lah katekan.

Awak, awak. 1 Feb ni kite ade night class. Woahhh! Agak letih woii. Kurus belake ekgi sorang-sorang. Sabar jelah. Korban-korban. Mak saya kate " Ma tak kisah dapat berape, asalkan dapat 9A" Ehh, tak ke sama tu , Ma. Haha! Sabar lagi.

Okay. Pray for me :D Oyeahhh! Semangat ni. Tapi, study dop agi. Bye ^^

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google