Dashboard | +Follow
2011 will be end
Thursday, December 29, 2011 • 4:40 PM • 0 comments




Heyhoy! Sejuk ehh. Sejuk tak kat Malaysia? Kat sini tengah salji ni. Best lorh main salji kat sini. Haha! Harap-harap, takde lah ribut salji melanda kat sini kan. Huahuahua! Perasan lah I ni. Peace!

Okay. 2011 will end. 2012 will start. Okay, I will miss 2011. So many memories in my head with you, 2011. Oloh, sedih lah nak tinggalkan 2011. Tapi, ape kan daya. Masa tak boleh dihenti. Masa takboleh tunggu kite. Masa tidakboleh diundur. So sad.

Haha! Don't sad be happy. Relaks lah. 2011 always in my head. Smile. Haha! 2012, please be nice with me. PMR are waiting for me. Argh-,- Like me waiting outsides the lines with Greyson Chance. Hehe! Impossible. Kata kawan-kawan saya, tahun 2012 kena jadi nerd kejap. Woahh! Adakah itu akan terjadi? Dah lah saya ni sedang kemaruk dengan Greyson Chance. Adakah itu menganggu pelajaran saya? Herm, harap-harap, takk. Now, we wait and see.

Beberape hari lagi saya dah jadi PMR candidates. Debar eah. Dup dap Dup dap. Laju lagi. Sabar jelah. My mum and dad say 8A's/9A's if I ambil Arab. Nak bagi hadiah yang saya nak, rahsia. SPM pulak ayah akan sponsor pegi Umrah. Sponsor bunyi orr. Aduhh! Apelah. Okay. First PMR, SPM lambat lagi. Can I? Okay, berusaha dulu kan. Yang lain serah kepadaNya. Yang penting usaha. Okay, I will.

Okay. Saya tengah mengalami demam akhir tahun. Haha! It look funny, right? LOL :) Fine. I will fine soon. Hopefully. Peace.

Bye.Gtg.
P/s : Tak sabar nak jumpa kawan-kawan. Tak sabar nak pakai baju sekolah. Huaaa! Tapi kena hadapi PMR. Okay. Fine :D

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google