Dashboard | +Follow
Wooo Katang Adik aku!
Tuesday, November 15, 2011 • 11:51 PM • 0 comments

\jawab salam kat atas dulu/

Hoi hoi hoi ! Attention! Nak tahu dop? My sys dapat berkenalan and panggilan dari orang yang sangat sangat sangat terkenal di sekolah saya. Abang form 5. Bohh, katang bah ah mu, adikk! Ambe dop pernah bercakap atau dengar suara abang tu pun. Hanya tengok dari jauh jep. Saya pun pegi buat nyibuk sebelah. Dengar jelah amenda dua orang ni cakap. Ade tu nak suke sebab Abang tu tak bagi adik ambe letakk telefon. Kelakar giler. And, saya buat nyibuk dengar-dengar.

Biasa lah ,ambe ni takde abang. So, tak pernah rase ade abang. Bakpe lah saya takde abang sorang ork? Teringin jugak nak ade abang kandung. Herm, nasib saya lah tu anak sulung. Arhhh! Dah datang ngarut saya tu. Jage-jage. Dah larut malam ni. Peaceee!

Nothing to do right now. Nanti kena tinggal my lovely parents, my awesome siblibgs, my house, my room, my teddybear and so on. Arhh! Debar lah dengar my mum bagitau tadi. Macam taknak pergi lah. Gementar pun ade. My friends, tolong jaga saya baik-baik ea. Topik lain dah keluar :D
That's all. Btw, katanggg mu adikkk!!

Bai.
Nyte.
Mr handsome.

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google