Dashboard | +Follow
Happyyyyyyyy XD
Wednesday, November 30, 2011 • 12:09 AM • 0 comments

\jawab salam kat atas dulu, wajibbb/


Choii, saya happy sesangat. Akhirnya, terlepas jugak rindu saya kat dia. Dia text saya waktu Isyak tadi. Sukeee :))) Terubat jugak rindu saya. Ngeh3! Handphone dia , dia simpan dalam almari katenya. Kesiann!

Saya rindu dia. Dia jugak rindu saya. Saya kurang sihat. Dia jugak kurang sihat :) Cantik kan? Sehati sejiwa tak? Hehe! Jelly? Ouh, anda patut berase begitu if korang nak. Peaceeeee!

Actl, saya bosan ni. Biasalah, jadi anak perempuan tunggal dalam rumah nieh. Kalau ade my sys, asyik gaduh-gaduh sayang je kan? Rindu lah pulak. Huhu! Takpe, tadi dah text dia. Miss you sayang.

Sekarang saya tengok MAMA kat 708. Saya tahu dia ulangan but takpe lah. Bosan ni. Ouh, tahu tak MAMA tu ape? Bukan mama tu ibu, mak or what. Bukan. MAMA is stand for M.net Asia Music Award. Got it? Yes, thats rite. Beast, Super Junior, 2NE1 nad all. Semua ade. Speaking lah pulak. Takpe-2, belajar op. Hehe!

Music makes One :)
 ♥Mr Handsome.

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google