Dashboard | +Follow
Stop !!
Monday, October 10, 2011 • 12:39 PM • 0 comments

Ehem-2. Hai hai. Hello hello. \jawab salam kat atas dulu/
Hari ni last cuti untuk aku. Arhh. Suda-suda lah kau goyang kaki sambil makan and tengok tv.
Time belajar pulak. Ermm, esok daa masuk sekolah. Ada seminar. Aishhh, seminar Math dengan Science. Love it. Asal tak cuti lama sikit. haha!! Sedap dia nak cuti lame. Exam nak dekat dah weii. PMR tahun depan. Sedar-sedar lah sikit. Okay aku sedar daa.

Ehh nak tahu dop?? Semalam saya tengok cerita Bini-biniku Gangster. Bohhh, memang gangster sungguh.
Kite tengok dengan my sys. Tapi, dia tidoe so kite tengok sorang je lah. Best best best. 
Hw daa siap awal-awal ye. Tu saya ber-blogging and on9 je selalu.
Baca?? Kite bace malam-malam. Siang tak masuk dalam kepale. 
Esok seminar. Aduihh,berapa kali taktau nak ulang yang same je. Seminar?? Saya takut tak beri fokus je masa cikgu ajar. Saya ni jenis yang cepat bosannnn.
Seminar Math dalam kelas and Science taktau. :)

Okay larh. Choww dulu!!
\Mr Handsome/
Bye.

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google