Dashboard | +Follow
I miss U too :)
Tuesday, October 25, 2011 • 10:43 PM • 0 comments

\jawab salam kat atas dulu neh, nanti dose tak jawab/

Ehh, hari ni memang hari yang paling debooooomm arh. Banyak cerita ni.
Meh nak cerita. Duduk diam-diam ye adik-adik,kakak-kakak and abang-abang yang handsome and comeyy.

About Today.
Masa perhimpunan, ade teacher beri pengumuman tentang Perkhemahan Pengakap Antarabangsa.
Mahirah yang gelepor nak masuk sebab ade adik dia. Its okay! Eh, dia ajak pulak geng kite.
Sabar je lah dengan dia tu.\peace/ Masa rehat, pergi bilik guru ambil borang. Arhhh -,- Semangat betol ,kawan aku sorang ni. Ajaklah geng kite. Banyak cikgu tak masuk kelas maa. So, kite bincang lah pasal itu. Kadang-kadang tersasul ke menda lain. Hehe!Okay, best jugak. Bole camping dengan kawan. Okay, nanti masa rehat ambil.

Pssttt, saya terserempak sokmo dengan dia. <3 u :)
Okay. Rehat daa,terus pergi ambil borang. Mula-mula, Mahi dengan Nurul je masuk dalam bilik guru.Saya dengan Yanie, tunggu dekat luar sambil cuci mata. Tengok kat bawah :)And then, Mahi panggil masuk. Ikut masuk. Then, Tengok-tengok kat borang tu, ade nama waris pulak. Gelepor situ ler,nasib baik cikgu tak nampak. 

Okay! Keluar. Pergi beli makanan pulak. Lapar desshhh. Jumpa lagi ! Okay! Balik kelas. Jengjengjeng. Dengar-dengar kembar dapat coklat. From? Alaa,mesti lah daripada Aldrin dia tu. Wow! Sweeetnya korang. Jeles I tau :) Rileks-rileks! Nothing happened. Cool jep. 

Hari belajar SC and BA  jep. Banyak sembang jep. Haiyaa! minggu periksa bohh. Semakin banyak main lorh. Dengar-2 geng-geng kelas Adv kabor periksa hari Rabu dengan Khamis tu ditunda selepas Hari Raya Haji. Bohhh! Tak leh enjoy agi arh. Saya dop faham lah jadual periksa tahun ni. Terbalik kot belake. Pening-pening. Okay! Takpayah pening-pening, kite cool jep. Ke gane?

Haha!! Tak de tertinggal daa rasenya. Pasal camping tu, tak confirm lagi. Kalau bole pegi belake arh. Kalau sorang dop pegi, mungkin dop pegi kowt. Hehe!!

okay, thats all.
Bye.
Salam.
♥ Mr Handsome.

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google