Dashboard | +Follow
Happy Deepavali !?
Wednesday, October 26, 2011 • 6:56 PM • 0 comments

\jawab salam kat atas tu dulu,nanti dose menjemput awk/

Haaa, duduk diam yep. Hari ni sume ahli keluarga saya pegi mandi-manda kat Air Terjun Sekayu. Bohhh! memang best arh, orang India raya, kite pegi mandi air terjun. Terima Kasih kerana memberi cuti kepada kami walaupun sehari untuk sekolah saya.

Okay, let's story. Pukul 8 lebih, my mum kejutkan sebab nak pegi mandi-manda tulah. Tolak dari rumah pukul 9 lebih. Masa dalam perjalanan tu, my dad lalu kat Bandar Muktafil Billah Shah. Bosan ambe tengok kanan pokok kelapa sawit, tengok kiri pokok kelapa sawit jugakk. Bosan-bosan :| Nasib baik, msg dengan Mahi. Dop bosan ngat. Tapi bila text tu, datang lah pening aku tu. Hadoihh, nak tidoe malas.

Samapi kat sane pukul 11.30 pagi, ambil barang, bawak, tulis dulu kat pondok pak guard tu, cari tempat and bidang lah tikar sakti ambe tu. Cari kat strategik sikit. Tak perlu kat ramai orang, nanti susah nak mandi. Okay, lepas tu saya ditemani my mum pegi tukar baju. My mum? Haha! Tak tukar. Lepas tu, pegi keluar sekejap, beli makanan kat luar nungg. Ayah terlajakk tadi. Terpaksa pegi menaiki kaki sendiri. Okay, balik ke tempat strategik saya tu. 

Mandi-mandi. Best. My sys jumpa katak maa. Dia kate mata katak tu comel. Haha!!adik aku adik aku. Lame sikit, hujan sepoi-sepoi jep. Okay, still mandi. Serik sekejap :) Ehh, nak tahu tak. My little Bro mandi jugak. Haha! First time lah tu. Seronok tengok dia mandi. Siap neting-nenting agi. Yang pegangnye ialah bibik. Haha! Dah lah bibik ambe tu dop baju. Nasib arh. Sape suruh dop bawakk :)  

Sedap-sedap mandi, hujann pulak. Time ni, hujan memang hujan. Hujan lebat jugakk arh. And, terus kemas-kemas ,ambil barang-barang tu, pegi dewan terbuka. Fiuhh, nasib baik dekat jep. Senang nak angkut segala barang tu. My little bro terpaksa bilas lah. Pakai baju dia dah. Tak bole mandi daa. Saya and my sys makan sebentar. Lapar deshh. Kalau tak hujan nie, mesti saya xmakan. Thanx hujan ♥. Makan mee goreng dengan my sys. Romantik doe. Dah lah masa hujan. Fuhhh! Hebat. And then, hujan xturun dah. So, sume turun balik except my little bro, my mum and bibik. Duduk atas dewan tu. Nak pegi sane tanpa ape-ape dikaki. Auch,auch lah jawabnya. 

And then, masuk je dalam air tu. Bohhh! Sejuknya awk! Macam air sejuk kat rumah saya jep. Nasib baik tak minum. Hehe! Pastu,saya berendamm kejap. Biar arh sejuk pon. Tak kesah. Hor! Pastu, datang lah sekumpulan orang dewasa nie. Bohh, pakaian diaorang orr, xyah kate arh. Seksi bohh perempuan-2 tu. Aishh! Lork arh. Dop baik kutuk-kutuk belakang dia sume tu. Pastu, air tu kan sejuk, saya kan berendam, pastu diaorang tengok saya. Ape tengok-tengok! Tahu arh saya berendamm dalam air sejuk. Korang ade? Tak de kan. Harap pakaian seluar pendek jep. Taknak mandi gak. Baik gi mandi kat rumah jep. Okay, dah-dah lah tu.

Lame sikit, naik sebab terlalu sejuk dah nie. Tangan saya macam tiada fungsi daa. Pulak adik taknak naik. My big bro taknak naik. Mulut dah ketar-ketar still taknak naik. Apo daa? Okay, my dad bagi chance lagi. Mandi buat kali yang last. And then, naik. Once again, auch-auch lagi.! Okay, tukar baju balik. Packing and go home. Keluar dari tempat tu 2.30 petang, pegi masjid dulu. Sembahyang dulu. Andthenthen, cari kedai untuk makann lahh. Lepas kenyang, terus balik. Dalam perjalanan balik tu, saya tidur! Letih lah. So, taktahu ape-ape like ~!@#$^&*()_+ . Hehe!

Sampai rumah pukul 5.30 petang. Terus online.\peace/ (Y). Nota sekolah belum siap. Lenguh tangan nulis maren. Nak sambung malam ni pulak. Sebab tu lah saya post nie awal-awal. Okay! That's all. 

Bye.
Salam.
Mr Handsome.

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google