Dashboard | +Follow
Ponteng Kelas !!
Thursday, September 29, 2011 • 10:13 PM • 0 comments




Hai.Betoll ke saya ponteng kelas???
HAHAHA!!Giler nak ponteng kelas...
No no no...Saya budak baik ...

Betul lah saya xmasuk kelas tapi xde niat pon nak ponteng...
Cuma ,saya kan Pengawas SPBT kena tugas bohh...
Ade orang nak tebus buku yang kena rampas maa...
Rampas-rampas bukan kerja aku tapi group lain...

Minggu depan xmboh dah tugas..
Pening kepala aku..
Aku duduk sane pon buat hw BI xsiap lagi..
Mari serbu belaka lepas buat pengumuman..
Aku???Duduk atas kerusi sambil membuat keja...

Niat memang xmboh masuk sains pon..
Takut Cg Z sound..Dop ke malu..??
Masa lalu kat depan makmal buat muka tah ke lain..
Nasib baik cg Norzilawati ade situ..
Ade lah alasannya..!!

Tadi ade jamuan tapi saya dop pegi..
Huahuahua!!
Kesian kat cikgu..Dah nak buat gane??
Pastu,Mahirah,Che K and Ayu je pegi jamuan tu ,tu pon lambat...

Bye!

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google