Dashboard | +Follow
France :)
Friday, September 23, 2011 • 2:05 PM • 0 comments




Hai,Hai,Hai 
Bosannn doe....!!
Buka facebook pon dah bosan...Dah lah facebook dah bertukar wajah...
Huduh pulak design dia...Pening kepala tengok...
Pulak tiru macam twitter...Emmbohhh!!sabor jew lah...
 
Tadi,aku tengok cerita Hantu Bonceng dengan sys!!
Kat Youtube jew...Xdop masa nak tengok kat panggung wayang...
 Ehh,lening aku kuat dah ber-blogging...
tulis post entah pape....
Walaupun homework aku dop siap agi...
HUAHUAHUA!!!

Kata nak berubah...
Tapi,dop berubah-berubah...
Berangan nak pergi  Paris dunia fesyen lah katakan...
Tapi adakah sesuai dengan cita-cita aku yang nak jadi arkitek???

Kawan aku kabor buat bangunan yang berbentuk DRESS ...
Kiranya arkitek + fesyen designer lah tu...
Tapitapi,sesuai kew???
But,aku nie selalu tukar cita-cita...
Xtentu ...

It's okay lah kan???Lambat lagi...
Periksa dah nak dekat woe!!
Dop sedar ke diri lagi...
Dah lah aku nie xsepandai Aqilah...
Tapi,buat macam cerdik dah...
Wake up!!!
 
Nak pergi sedar kan diri sekejap...
Sekejap je!!
hehe!!

Bye!!

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google