Dashboard | +Follow
Aidilfitri Di Sekolah ^_^
Thursday, September 8, 2011 • 7:13 PM • 0 comments

Assalammualaikum
(jawab yep)

Hari ini sekolah saya buat Sambutan Hari Raya yang kali pertama di sekolah saya...
Aishhh!!dasyat-2...Sabar je lah..

Pagi tadi,saya datang lewat maa...Nasib baik ade Intan dan Jaja dalam kelas tadi...
Boleh lah pegi dengan diaorang..tak lah malu sangat kan??
so,saya pegi lah dengan diaorang...Sampai-2,orang dah baca Yaasiin...
Baca je lah tanpa tengok Yaasiin...

Pastu,masuk kelas...Belajar BA...
Tup-2,Arissa pon lalu dengan sape dop au..dop nampak ekpon...??
Dia berlari pegi tandas guru kowt...
Ustaz kabor dia budak nakal dan suka kacau orang...haha!!
pecah rahsia Arissa... !!
And then,PJ...Belajar kat dalam kelas 2 Exc..
Cikgu cerita depan...Saya dop cara pon...Malas..xde mood..
Geo,xbelajar...

Pastupastu,susun meja kat tepi dewan Mercu...
Susun-2 kuih-muih...Saya dop bawa pon.. haha!!*jahat skill
Kita pegi duduk kat hujung ,kat taman tu..Lepak situ dulu...
Lama gak lepak situ...

Pastupastupastu,bincang-2 makan kat kelas...
so,makan lah kat kelas...
Makan Mee Goreng...sedap-3!!

Lepas makan!!!
Pegi tandas kejap sebab tengok Dotter,Daddy dengan Che K ade sane..
Saya and Mahirah pon pegi sane..Join diaorang..
Pastu,sedap-2 cakap..Ade prang panggil Che k dari atas..
Abang form 3..Haha!!
Che K pon lari...sampai sudah xduduk kat brada tu...
Daripada duduk situ,kiteorang pon lari lah...
Kesian Che K,habis salah ke dia belaka...

Lepas tu,
malas nak taip..so korang tengok gambar yer...

 Mr Handsome dan Mr Missing
 budak smart main chess!!!Haha
 Mr Missing
entah pape!!
 Che K,Daddy and Dotter
 Dotter
 Daddy
 Aliya bersendirian..
 Kembar and Intan payung..
 Hor..Gosip-2!!Haha*gurau
 Jom makan kuih-muih..Sedapppp!!
 KLCC mari duduk kat saya...
 KLCC duduk kat Mahirah pulak..
 model F&N
 Jangan bergerakk!!nak tembak nie
 Nampak hantu kew??
 Bersalaman...
Dosa banyak ngat..hehe!
 cantik x??cantik x???
 Maluuuu!!!orang tengok..
 Mr Missing Mr Handsome
 wassupp!!!
 candid time!!
 sedih..
 awek cun
 model tangga
 sorry!!gambar kabur cikit..
kiteorang naik kat tingkat atas pustaka tu...
SERAMMM!!!*tipu je
 peace yaw
budak koya!!

Wow!!meme best lah...
Lepas tu balikkk!!!
Seronok maa!!
Mungkin Sambutan Raya kat sekolah nie yang pertama and terakhir..

Bye..Salam..
Love you all... 
Mr Handsome


xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google