Dashboard | +Follow
Lega Rasenya!!
Wednesday, August 24, 2011 • 6:49 PM • 0 comments

Assalammualaikum
(jawab lah di bulan yang mulia ini,dan anda akan menerima pahala nya)
ceramah pulak ambe sini...
 
Tadi,kat skolah masa BI buat oral individu....
Nooooo!!!Kenapa No pulak???haha!!!
Yesssss!!!:))
 
Act,saya memang dah ingat text saya...cuma gagap-2 jew...so scared..
 
Text baru yew....Text yang lama dah buang sebab pendek sangat...
 
So,saya ambik lah text summary dalam kertas periksa....Haha!!

Sir panggil secara volunteer and secara rawak..weee!!
 
 Mula-2 sir panggil secara rawak...
 
Nak tahu sape kena...jengjengjeng!!

Mahirah Binti Kamaruddin
 haha!!!Kejut dye...Tapi,Mahirah kbor ,dye rase dah yang dye kena...
Xpe...It's okay ,Friend!!
Xyah susah nak hafal dah lepas raye...Kan sibuk nak raya plak...
Pastu,Intan volunteer...
And,next next next.....
Yanie kena panggil secara rawak....Good Girl!!!Good Sister!!!Good Dotter!!
Lama selepas tu,pukul 12 lebih dah....
Masa tu ,Ayu tngah speaking kat depan...
Lepas Ayu siap,Sir kata last person..
Derah-2 ,saya angkat tangan sebab malas nak buat lepas Raya...6ty xingat...
Duk sibuk berRaya..!!:))
And,saya bace lah kat depan tu.....

Lega rasanya bila dah langsai hutang saya dengan Sir Zul Azri....
Fiuhhhhh!!!
So,boleh berRaya sepuasnyaaaaaaaaaaaa!!!
Yiipieeee!!

pen off....
Salam....
Baiii...
Love you all...

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google