Dashboard | +Follow
21 August 2011
Sunday, August 21, 2011 • 9:39 PM • 0 comments

Assalammualaikum waramatullah hiwabarakaaaaatuhh

Ana Nurul Syazana Binti Zahari...
Askunu fi qaryah Mak Chili Paya...

Dah-2 lah tu speaking Arab...
Xguna awk speaking ...Dyeorg mane tahu...
xpe-2..blajar dee...

Okay ..stop...!!

Nie nak cerita cikit psall Aktiviti saya..
Dengar-2!!!Klau xboh dengar...
Brambussss!!~~

Mula-2...Pegi Dewan Terbuka ,sembahyang Duha and Hajat!!!
Lepas tu,masok kelas...

Sivik : Kumpulan Majapahit dengan Group Ana bersiap sedia untuk BAHAS!!!
Lawan punya lawan!!!Group Ana menang...
Dah agak!!sebab saya sokong PEMBANGKANG!!!*tipu..
X lah...Mula-2 saya sokong kumpulan Majapahit tapi tngok mcm ade kat part-2 tu terpesong and mcm ayat pembangkang ....s0,dah agak..!!*sori kpd Kumpulan Majapahit klau korang bace p0st nie...

Pastu,lama-2 cikit...Masa beritahu sape menang tu...Intan payung kabor xdop dah Bahas..
Maksudnya, Pertandingan Bahas nie..dibubarkan..*Cg kabor ,cikgu nak beri sume orang rasa jew...
Oyeyyyy!!

BM : Cg Mas Lina kbor ade Pertandingan Kata-2 Hikmah untuk form 2 kpd Form3...hoho*belik ayat...
Pastu,Cg kbor cg dop brape suka jadual baru nie..Bagii saya,dop tu langsung jadual baru nie...Ni nak bangkang nie..

Ececeyy!!metang-2 dah pandai bangkang...Nak bangkang slalu..hehe!!*ignore me..
Lepas tu,cg Mas Lina nak bincang kertas Tatabahasa...Weeee!!saya xbawak...xtahu kat mne kertas tu ade..
Saya pon ambik kertas Mahirah yang tatabahasa yang lain yang lama ...
Saya pon BUAT-2 tanda lah...*tipu..Saya tidoe...Saya maen-2...HAha!!jahat skill..

R E H A T


KMT : Buat kerja kayu!! weeee!!~~Hari nie,saya start potong...Ade gak kawan-2 tolong potong...
Ngeh-3... :DD

Lepas KMT ,saya, Mahirah,Farhana and Ayu gi Bilik SPBT...Ambik buku teks...Tapi,sya dop ambik pon...Lepak jew lebih...HAHA!!

BA : Masuk-2 ustaz buat ujian lisan..ehh,ye dop???ye kowt..dop ingat dah mnda nama dye...Blajar ckit...
Iklan ckit..ehh,bukan cikit iklan banyak....

BI : Oralllll !!!!!!!!!!Haha!! Ramai orang dop sedia agi..Jadi,sir bagi masa setengah jam untuk prepare...
Pastu,nak balik dah...Ade 15 minit jew lagi..Sir kabor,klau buat hari nie...masa minimum 2 minit and bace depan sir jew...Ohhh noooo!!teerlepas gwe...Terpaksa lah hari Rabu nie... depan public...Arhhhh!!

Tadi,saya balik awall...so,xsempat nak salam dgn kluargaku!!!
L0ve you all .. 

 SALAM...Kbaiii...Love you!!

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google