Dashboard | +Follow
Kesian kat 0tak = Minda!!!!
Thursday, May 26, 2011 • 7:29 PM • 0 comments

Salam n Selamat Petang !!!!

haa...Pada hari  Khamis jatuh pada tarikh 26~5~2011 selesai sudah Peperiksaan Pertengahan Tahun 2011...lega lah sikit periksa nie selesai..erm..Klau hari periksa tu ..bukan maen studynya...bace yg nie bace yg tu...mangat gitu..wak rajin..huhu..bak kata Aliya masa periksa semuanya rajin bace !!!


Mulai sekarang,0tak = minda boleh lah rehat..TAPI ...boleh kew 0tak dgn minda kita rehat...nanty kena siap kan kerja cuti terANCAM bukan terANCANG yang cikgu bagi tu...huh...nasib baek SN: peka x de...klau buat ..x tau lah tulis ape dalam tu...Tambah pulak, dgn kerja kursus ICTL ...aduhyyy...lagi par0kkk...Ade hikmah rupanya x de periksa ICTL...tup2...ade kerja kursus...ambik kau...haha.

Tadi kat skolah f0rm 1,2,3,4 ade ujian IQ Test....owohhh...memang menguji minda sungguh...pening kepala dibuatnya...Kesian kat 0tak = Minda sye nie...Dah lah seminggu periksa...x pe..x pe..nie untuk kebaikan kita jugak..ermm...nanty kan nk tentu kan kedudukan dalam tingkatan...ermm..pening2!!!


Nanty hari cuti.. nak buat kerja cuti terANCAM + kerja skolah yg cikgu bgi + maen game = baru x stress n dapat lah minda sye rehat jugak...haha...
Kat skolah tadi sye dah buat pembetulan SEJARAH ...fiuhhh...nasib baek mase tu ..buku latihan ade kat kelas...sye tinggal kat meja blakang bersama buku2 yg lain...Siap jgak lah salah satu kerja skolah sye...Tak mungkin sye buat sorang diri..sye klau buat sesuatu mesty ade partner..klau x de ..x jadi lah sye nk buat kerja skolah tu...mesty x siap punya..haha... 
Partner sye ialah Nor Aliya Abd Patah..dikenali sbagai Aliya...huhu...Mahirah buat kerja cuti terancang/terANCAM sbb dye x bawak buku latihan tu...Klau bawak mesty dye jadi partner kitaorang..
Kitaorang gabung 3 meja menjadi melintang..jadi setiap sorang satu meja lah...Aliya ngan sye buat SEJARAH..Mahirah buat kerja cuti terANCAM tu...

Markah periksa dapat dah tpi x semua arh...5 subjek baru dapat.... lagi 4 kena tungggu sampai bukak skolah lah...ermm...debor nie..Doakan sye ea...sye jgak akan doakan kamu semua.!!!!!


k arh..sampai disini seja lah...lengah dah ni...SALAM <3<3<3
......Babaiii....

                                                                                                                tangan menulis
                                     nana

xoxo,NanaComel



Disclaimer

Photobucket
Hi, Im Nana. Nice to meet you. Im a Greysonator/Enchancers.

Facebook | Twitter

♥Navigation♥
« Go back to entries
« Meet the Owner
« Exchange Link is open
« Tutorials

Taggie Board




Click and Shout here :)


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Syazana Nana
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google